Feedback en ideeën

Jou mening is belangrijk voor ons! Alle ideeën en verbetersuggesties ontvangen wij graag, zodat wij onze service steeds verder kunnen verbeteren. Je kunt ons altijd mailen naar klantenservice@sigifts.com. Tevens kunt u gebruik maken van het contactformulier.

Klachtenafhandeling

Het kan eens voorkomen dat je als klant niet tevreden bent over bepaalde zaken. Indien dit het geval is, dan horen wij dat graag! Ons team staat altijd klaar voor al uw vragen en klachten. Wij zullen altijd ons uiterste best doen om tot een goede oplossing te komen. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Je kunt een mail sturen naar klantenservice@sigifts.com.

 

Procedure voor het melden van een klacht:

1. Mail of stuur een brief over uw klacht.
2. Zodra wij de klacht binnen hebben krijgt u daarvan een bevestiging.
3. Alle klachten worden binnen 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, behandeld. Hierbij wordt contact met u opgenomen om ervoor te zorgen dat het opgelost kan worden.

Garantie

Recht op garantie

De standaard garantietermijn bedraagt 12 maanden. Als er geen garantietermijn staat vermeld op de productpagina, dan kunt u uitgaan van bovengenoemde standaard garantietermijn.

 

Geen recht op garantie indien er sprake is van:
– Schade door slecht gebruik
– Ondeskundig of oneigenlijk gebruik
– Breukschade
– Waterschade

 

Garantieprocedure

  1. Neem contact met ons op door een mailtje te sturen naar klantenservice@sigifts.com.
  2. Stuur het product naar ons toe (goed verpakt en voldoende gefrankeerd). Zorg ervoor dat u het mankement/ de schade duidelijk omschrijft en stuur dit samen met een kopie van de factuur mee.
  3. Binnen 14 dagen wordt u op de hoogte gebracht van de vorderingen.